12 August 2012

Merindui SH ...

Assalamualaikum ...
entry kali ni khas buat seseorg yg sgt istimewa dlm hidup aku ..
dia bukan kekasih mahupun scandal ..
tpi kami pernah ada hubungan dulunya ..
selain dari tarikh lahir kami sama ,kami juga sekepala ..
tpi dia memilih utk berubah dan mengejar masa depan dlu ..
aku percayakan dia ...
sbb dia bukan seperti ramai gadis yg aku kenal ..
dia banyak mengubah diri aku ..
dia terlalu istimewa buat aku ..
masa bukan penghalang buat kami ..
aku dah janji akan tunggu dia ..
aku akan berusaha ..
Nur Shahira binti Hamdan ...
seorang gadih yg luar biasa ..
namanya yang membawa maksud termasyur dan terkenal sentiasa di hati aku ...
andainya awak baca entry saya ni ,saya nak awak tahu saya sentiasa tunggu awak ..
tapi jika jodoh bukan milik kita ,saya takkan kecewa ,
tapi saya berdoa agar awak akan mendapat yg terbaik ..
itu lah dia ,
gadis yang hampir sempurna dimata aku ..
kecantikannya bukan sahaja dari luaran malah dari dalaman ..
dia yg menunjukkan jalan utk aku bangun ..
dia tunjukkan aku jalan ke arah yg benar ..
awak ,semoga awak sentiasa dalam keadaan yg sihat ..
wa'salam ..

No comments:

Post a Comment