30 August 2012

Sambutan Merdeka Raya di KGV

Assalamualaikum :D hehe
hari ni best kat sekolah ,ada sambutan Merdeka Raya .
tapi yang tak best nya adalah k****g kelas aku ,
langsung tak nak bagi kerjasama ,pastu buat sampah ,geram aku ,
nak je aku maki sorang2 ,tapi ada yang okay la ,tu pun sorang jee ,
so ni sebahagian menu kami :) 
hari ni mmg byk gmbr2 aku nak kongsi haha sbb aku bwk BB pergi sekolah ..
so ni antara gmbr2 aku dgn kwn2 aku :)
ni bersama Ilkyas
ni bersama Tuan Ahmad Faiz
ni bersama Dollie Dilla 
ni bersama Bella a.k.a Davy Jones
yg terakhir bersama Mas Hidhayu
tu je la yang mampu tunjuk ,
actually banyak lagi tapi malas lak nak tunjuk semua hahaha .
haaaa lupa lak ,aku bergmbar dgn anak buah aku yang sama sekolah 
nama dia Dzuha :)
and ni lak akak Upper Sixth yg paling comel hahaha
aku geram ngan pipi dia tapi tk thu nama dia sape laa hahaha
hahaha so the end utk gmbr2 hahaa
banyak sgt dah ni ..
so next cuti 3 hari !!
yeahhh !!
hahaha k guyss ..
assalamualaikum ..:D

No comments:

Post a Comment